Och hoppsan

Det var visst ett tag sen jag lyckades logga in här senast:)
Tiden bara flyger iväg när man har roligt...eller inte.
Nu spelar tre kronor mot USA och jag vet inte om jag ens vill titta.
De har spelat som tv-puckspelare so far, FÖRLORAT mot NORGE!!!
Deprimerande

Nu har min käre make börjat jobba i Kiruna.
Så varannan vecka är jag gräsänka.
Dag ett gick bra, dag två ok.
Imorgon bjuder lilla mor på palt så då räknar jag med att dag tre oxå går finfint:)
Sen flyter det säkert på och pengarna börjar rulla in:D
Men det känns inte som att det skulle vara allt för jobbigt, barnen är ju så stora och duktiga.

Hoffa, skicka hem den där Petrasek, tack!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!