Voi gudarnas skymning

Så säger en gammal dam alltid när hon är och handlar:)
Lät ju som en bra rubrik, men det har inget med texten att göra...

Helgtjänstgöring i morgon, men nästa vecka går i ledighetens tecken.
Känner att jag behöver det, och eftersom barnen blir lediga efter onsdag, blir det nog rejäla sovmorgnar:)
Jag vill ha en ny gitarr, men jag vet inte var man ska leta?
Och hur ska jag kunna veta om det är en bra en, jag kan ju inte spela ordentligt?
Kan ingen bara ge mig en skitbra gitarr så är den saken ordnad:)

Nu ska jag hämta lite ved så vi inte fryser ihjäl, det är kallt som tusan överallt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!