Levi t o r

Max har tjatat sen vi var dit senast.
Han tyckte till och med att dom kunde åka dit med Marri när jag sa att jag inte hade tid en gång.
Så nu tog vi en badresa igen.
Och vi ringde och kollade att HELA badet var öppet.
Inte för att det var så stort som jag tyckte att det såg ut att vara, men barnen hade nog kul.
Jag var rätt mör efter att ha legat i blöt i drygt två timmar:)
Och jag halkade på ett trappsteg i utepoolen och skar upp foten lite.
Under trampdynan så det gör pipiajaj när jag går...

Imorgon trist och tråkigt pappersjobb, jag älskar det inte.
Men först ska jag nog ta sovmorgon, har som inte lyckats med det i veckan fast jag haft alla möjligheter.
Trötteli trötter

Nattinatt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!