Åh Zlatan...

Vi klarar oss alldeles utmärkt utan dig:)
Sverige är klart för EM!!
Det var dagens sportreferat...
Har varit i Kiruna idag, och för ovanlighetens skull inte shoppat alls.
Det skötte Peter och Petrus.
Petrus var på utförsäljning av hockeyutrustning och gosse fick han valuta för pengarna:)
Mor fyller år imorgon, och jag skulle köpa en tårta i stan, men det fanns ingen kvar, så jag måste baka nåt.
Tror det blir kladdkaka, det gillar ungarna. Mamma äter säkert inget iaf.
Åh, ja just det. Jag har beställlt en gitarr igen.
Få se om denna låter bättre så jag kan behålla den...
Våran billiga som vi köpte före jul har börjat ge upp, så jag måste hitta en...
Idag startade vi ytterligare en styrketräning, det var härligt.
Nu ska vi väl få lite fart på benen och jogga oxå:)
Eller hur Marri;)
Nä, måste duscha lite och sen sova så sött
Nattinatt
Postat av: JE

Spelar men inte bra låter det som faaaaaaannnnnnnnnn största felet :)

2011-10-12, 19:31:16 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!