Har ej glömt

Att jag har en blogg, men vårt internet är segare än sirap så jag kommer nte in och bloggar om jag inte har väldigt bra tålamod...
Vilket jag inte har haft
Nu börjar det bli riktigt höstigt ute, mörkt och kyligt.
ME like!!
Ja regnet hade jag kunnat vara utan förstås.
Idag har det varit uppehåll, men det ska visst regna imorgon igen.
Då får det hellre snöa faktiskt.

Jag var ut och gick med Kira på kvällen, och när jag kom tillbaka tyckte jag det klibade under sockarna.
Eftersom vi skurat igår trodde jag det var mina sockar som var smutsiga, men det visade sig att herr Max hade ätit en mandarin...
Över hela hallgolvet.
Han skulle bara...nånting som jag inte hörde för jag var lite arg.
Och den hade fastnat på fingret och han viftade så den skulle lossna.
Har skurat två gånger, måste kolla om det har slutat klibba nu då...  

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!