Tlööött

"skalman han e tlööttt..."
Det är Malin oxå:)
Ska nog göra det man borde göra då, nämligen ta och gå i säng.
"Ska bara" först, som alltid.
Imorgon börjar jag först kl 12.
Men då slutar jag ju först 20.00 förstås, hade ju varit trevligt att sluta kl 16 när man börjar 12:)
Tur att jag skurade toan i går, så behöver jag inte göra det imorgon...
Ja ni vet, när barnen är i skolan och man är hemma ensam, man måste ju göra nåt duktigt.
Kanske jag borde vika kläder(sällan) eller eventuellt montera en tv-bänk jag köpte för drygt två månader sen...
Den är iaf i tv rummet nu!!
Nej, nu måste jag lägga mig, sov så dåligt förra natten.
Max var orolig och gnällig.
I dessa tider när kräksjukan kan väntas sover inte Malin när barnen är oroliga.
Ligger bara och lyssnar om de mår illa....
Men det gjorde han tydligen inte.
Nattinatt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!