Busskort

Imorgon ska jag och Matilda utnyttja kommunens busskort.
Tur och retur Kiruna för 100 kr per skalle, per termin!
Vi behöver bara åka till Soppero för att tjäna in det.
Vi ska gå och titta om den nya musikaffären i stan har något intressant att erbjuda.
Ca fyra timmar på stan innan vi åker hem igen.
Det blir mer sitta i buss än vara i Kiruna, men det är ju iaf billigt :)
Ska åka nån helg och vara hos Martina kanske, det lönar sig ännu mer...
Om hon nu är hemma?
Annars finns det väl någon annan som kan erbuda härbärge, så jag kan ta en weekend.
I söndags startade styrken igen, och jag har haft lite ont i kroppen igår och idag, men inte såå farligt.
Måste försöka få igång träningen ordentligt, få upp flåset igen.
Vill så gärna komma igång med springningen igen, det är så skönt när den funkar.
Hade aldrig trott att jag skulle tycka om att springa!!
När jag tränade som mest i unga dar hatade jag själva joggningen.
All annan träning var att föredra.
Men det har väl med åldern att göra då :)
Postat av: C

/termin?? Gäller det inte ett år??

2011-09-24, 21:14:05 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!