Det var den sista lediga veckan

Om man räknar på hela sommaren till nu, har jag jobbat 4 av 12 veckor:)
Nu börjar nytt schema med mån-fre, inga helger.
Bra på ett sätt, men jag tyckte om de där lediga veckorna...
Vi får hoppas jag överlever iaf.

Är helt slut idag.
Det har varit en intensiv dag.
Först begravning, jag tycker det är så jbbigt att gå på begravning.
Så mycket sorg, och jag vill bara kunna göra nåt för att göra sorgen lättare, men kan inte...
Men det var fint idag, ledsamt, men fin stämning.
Och när Hanna S sjöng fick jag ståpäls :)
Så vackert, hon har en underbar röst.

Sen åkte vi till Kuttis och hälsade på.
Några mostrar och morbröderna var där, och så Mange och Troja.
Sötis unge:)
Igår kom hon i min famn, men idag höll hon sig på avstånd.
Lekte med mitt armband, klappade mig på kinden, men kom inte i famn.
De kommer nästa helg hela familjen, så då ska vi dit igen.
Ta upp lite potatis.
Jag tog upp två bänkar, men sen började det väldigt lägligt att ösa ner :)

Sen for vi till Christina och planerade lite resa :D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!