Fredag

Igen?
Inte konstigt att man inte hänger med.
Att man inte fattar hur gammal man  blivit förrän man inser att dottern nu går på högstadiet...
Och att lillbebisen börjat skolan, vart tog tiden vägen:)
Dags att ta vara på den tid som finns kvar då
Vi har stora planer på att resa över atlanten, jag, Tilda, Christina och Jonah.
Hoppas vi kan förverkliga de planerna!
Sitter och kollar lite på Cocktail medan jag surfar i cyberrymden.
En gammal klassiker som jag har sett säkert hundra gånger genom åren.
Men denna kan jag inte replikerna till?
Top Gun och Dirty Dancing kunde jag det mesta när det begav sig :)
Postat av: Anonym

Alabama slammer, screaming orgasm, sex on the beach!!! Jag kna jag kan jag kan I spooked you :P Var det inte Turkiet det senaste ;) VI SKA ÅKA ÖVER PÖÖÖÖÖLEN :)

2011-09-20, 14:33:01 -
Postat av: C

Nå jag igen då!!! Skulle vi inte till Turkiet??? O du gillade inte ramsan om alla drinkarna eller men I SPOOKED YOU då????Är faktiskt med i filmen :P

2011-09-20, 20:32:56 -
Postat av: malin

Aj pråmis jo aj vill never bi spookt ögein!!

2011-09-21, 21:47:00 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!