That's it

Sju dagar gjorda, nu vila lite:)
Först sy armband, sen vara badvakt, sen jobba lite extra men SEN till helgen hoppas jag att jag får vila lite iaf.

Jag förstår inte när de säger att jag fått Max för mina synders skull?
Kunde förstå om jag fått vem som helst av de andra barnen för mina synders skull, för större helgon fanns väl inte när jag var ung :p

Just nu är han i en extremt jobbig period igen...
Lyssnar inte för fem öre, gör precis som han vill om jag inte ser till att han gör som jag säger.
Idag var han ute och jag ropade in honom för han skulle komma och sätta strumpor på sig.

"Jag har sockar på mig!" säger han.

Men jag ser ju att han inte har det och ropar fortsatt åt honom.

"Jag HAR sockar på.."

Så jag ber honom dra upp byxbenen så han inte kan hävda det mera, och han ger sig...tror jag.
Jag gick in och två minuter senare ringer Philip att han är och terroriserar honom och hans kompis...utan sockar.
När jag gick in struntade han alltså totalt i mina order.
Jag fick skicka Peter och hämta in honom, jag hade gärna hämtat hem honom i öronen själv, men jag stod och lagade mat.

JAG BLIR GALEN PÅ HONOM....
 
Postat av: C

Som så ofta skrivet VAD VORE VÄRLDEN UTAN MAX?????

2011-09-05, 20:03:44 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!