Tvätten tvättar inte sig själv

Ej heller viker den sig och förflyttar sig till "gaberoben"...
Men men, vad vore livet utan att jag hade tvätten att klaga över?
Tomt, meningslöst eller kanske helt enkelt....underbart :)

Nå, jag borde väl gå och sova, men är för en gångs skull inte trött!!
Fast imorgon är jag nog det för jag har förmiddag...

Till helgen ska vi på dop, lilla Eero får sitt namn.
Tyvärr har vi inte så mkt att välja på i doppresent, så det får väl bli en sparpeng till lillemannen.
Men trevligt blir det att träffa släkten igen :)

Nej, jag har inget vettigt att berätta, så jag loggar ut nu.

God natt!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!