Ledig vecka...typ

Om jag inte väljer att jobba några dagar förstås, så är det ledig vecka nu Imorgon ska jag inte göra mycket alls På tisdag åka stora staden en turen Matilda ska till optikern, Philips födelsedagspresent måste inhandlas. Varför kan man inte kommentera på inlägg jag gjort från Fåånen? Verkligen mysko. Jag har ingen som helst koll på sånt här NINA du som vet allt om bloggar, fixa det! Som vanligt inget bra på tv när jag väl har lust att titta Måste vänta på att tvättmaskinen tvättat klart så jag kan hänga upp innan jag hoppar sängen Nattinatt
Postat av: Nina

Blogg.se är mongo helt enkelt!

2012-02-14, 05:28:01 - URL: http://ninavonkork.blogg.se/
Postat av: C

Hmm nu funkar det :) Släng fåååånen :D

2012-02-15, 21:26:02 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!