Lilla Piteå

Det var ett tag sen vi var hos barnens farmor. Varje gång vi varit på väg har antingen nån av oss eller dom blivit sjuk.
Men nu är vi iaf här:)
Vaknade till doft av våffelgräddning!
Ska bli gott, det är ju helg, då kan man lyxa till det lite!

Var till frissan igår, det var på tiden kan man säga.
Och jag blev riktigt nöjd!
Fast i morse när jag vaknade var allt som vanligt, bad hair day!!
Fattar inte varför det ska vara så svårt att få en tid i Kiruna?
Här var det bara att ringa så var det klart...
Synd att man är här så sällan, men nästa gång vet jag vart jag går:)

Nu ska vi kolla lite AFV innan vi går ut en sväng och rastar oroliga barn:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!