Lilleman sjuk

Precis lagom till att Peter ska ut och fara så får han feber.
Nu har jag ingen bra termometer, så jag vet inte hur mkt.
Ska beställa en sån där man kollar i örat med.

Ja då är man gräsänka i drygt en vecka igen.
Med sjukt barn.
Inte en höjdare direkt.
Men det är ju inget man kan rå över, alla verkar ha sjuka barn för tillfället.
Jaja, det går som det går.

I dag är det ett år sedan min kära morfar gick bort.
Shit vad fort tiden går, och vad fort man glömmer.
Eller glömmer, läker kanske är mer passande.
Saknar honom fortfarande, men det gör inte ont på samma sätt.
Svårt att föklara...

Nu ska jag nog kolla färdigt idrottsgalan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!